Рекомендації по забезпеченню
психолого-педагогічних умов процесу адаптації дітей до відвідування дитячого
садка:
– Поступове вироблення в дитини звички дотримуватися певного
режиму дня. Найкраще здійснювати це в домашніх умовах на початку відвідування
дитячого садка. У садку забезпечується гнучкий режим.
– Формування навичок самообслуговування (вміння самостійно їсти,
вдягатися, складати іграшки, одяг тощо).
– Розвиток ігрових навичок та навичок спілкування. Поступове
розширення кола знайомств малюка.
– Організація позитивного емоційного спілкування дитини з
вихователем і персоналом дитячого садка.
– Обладнання групової кімнати має передбачати можливість
здійснення індивідуальних ігор, занять, задовольняти прагнення дитини побути
наодинці або з вихователем.
– Забезпечення міжвікового спілкування дітей як однієї з
найефективніших умов успішної адаптації до нового побуту.
– Забезпечення змістовної діяльності дошкільнят з урахуванням
індивідуальних інтересів кожної дитини та її вікових можливостей.
– Психолого-педагогічна просвіта батьків з питань полегшення
адаптації до дитячого садка (індивідуальні бесіди, консультації).
– Поступове збільшення тривалості перебування дитини в ДНЗ
(спочатку - тільки прогулянка, обід, через кілька днів – прогулянка, обід, сон
і т.д.).
– Розширення кола близьких людей, які приводять дитину до
дитячого садка (не тільки мама, а й тато, сестра, дідусь – це полегшує
прощання).
Комментариев нет:
Отправить комментарий